2011. augusztus 1.

Csepp a tengerben

azaz a kis konyhasziget a nagy facebookra is kimerészkedett, várlak Benneteket itt is szeretettel.
Az arckönyv a gyeses anyukák drogja, engem is megfertőzött, s tulajdonképp ott született a nagy ötlet, hogy én is blogoljak.
Azért is szeretem azt az oldalt, mert különféle játékokkal lehet elütni az időnket, ahol van némi nyerési esélye is az ember fiának/lányának.
Az izgalmakból mostantól a konyhasziget kedvelői sem maradhatnak ki. Ha elérjük a bűvös harmincas számot, valaki közületek gazdagabb lesz egy csomag saját sütésű keksszel, mondjuk, egy ilyennel:



A sorsolási bizottság elnöke Pepinke lesz, ő húzza ki a nyertes nevét a Pötyi játékosdobozából.
Képzeljétek, én nem vagyok egy nagy nyereményhalmozó, viszont eddig ahányszor nyertem, az mindig valami kajaféleség volt, szóval hajrá, segítsetek szaporítani a lájkokat!