2011. december 20.

Inspiráció bejglisütéshez




Mert én még soha, ezt mindig az anyukám. Aki ma itt volt nálunk, mert jó fej, és segített az utolsó rohanós napokon gyerekcsőszködni, plusz megbeszéltük a Nagy Karácsonyi Logisztikát. Panaszkodott, hogy a hátralévő három napban mennyi dolga van még, köztük a bejglisütés is, ugye…

A terv szerinti vaníliás kifliket hamar megsütöttem, volt másfél szabad órám az iskolai karácsonyi ünnepségig.  Mivel napok óta ott zakatolt az agyamban ez a recept és fotó, úgy döntöttem, nagykorúsítom magam bejgli-fronton. Mit mondjak, a nap legjobb döntése volt. 
Na jó, a második, mert délelőtt egy olyan piros bundás bakancsot szereztem, amit a Mikulás is megirigyelne J

Ügymenet és hozzávaló-lista itt és itt is, első körben szó-betű szerint követtem, újítani csak annyit mertem, hogy a mákoshoz citromhéj helyett narancshéjat, víz helyett facsart narancslevet tettem. Ez lesz kedvencem, meghozta az áttörést bejgli-fronton: az első szép ÉS jó, amit ettem.

Szóval, elsőzők, bátorság, ha nekem sikerült olyat alkotni, amitől az anyukám is el volt ragadtatva, nektek is menni fog!

És ha még a bejglirecepttől sem kerültetek kellően karácsonyi hangulatba, vagy last minute ajándék/dekorációötlet hiányzik, nézegessétek mondjuk ezt az oldalt, én rengeteg jó ötletet szereztem innen. Jó készülődést, kevés görcsölést a finisben! J