2011. július 8.

Költözős kaja- vol 2.- Light dog

Ez a költözés egy agyrém, egy hónapja tart, és még nincs vége az otthon rendezgetésének. A konyha már többé-kevésbé üzemképes az új helyen, és az alábbi gyors vacsora lett az elmúlt időszak kedvence, hetente minimum egyszer elkészült.

Kell hozzá:
leveles tészta
virsli
mustár vagy pesto szósz

Borzasztó bonyolult elkészíteni, olyan 2 perc, kezdőknek.
A sütöt előmelegítem 200 fokra, a virslit előveszem a hűtőből, a műbelet, ha van, lehántom. A Füstliről még azt sem kell, nálunk ezért ezzel készül, aztán a 2 cm-es csíkokra vágott leveles tésztát megkenem kiskanálnyi mustárral vagy pestóval rátekerem spirál alakban a virslire, tepsibe teszem, és 10-12 percig sütöm. A leveles tésztából én Lidl-ből származó nem mélyhűtöttet használok, az olvadási időt is megspórolom ezzel, ajánlom mindenkinek.


A leveles tészta maradékából pestós csigát készítettem. A tésztát a következő töltelékkel kentem meg: egy evőkanál túró, egy evőkanál tejföl és pesto jól kikeverve, ízlés szerint kicsit sózva, majd feltekertem, és csíkokra vágva kész is lett a csigusz. Reszelt sajttal lehet bolondítani kívül-belül. Nekem 5-6 darab szokott sikerülni egy fél adag tésztából.  Hamarabb elfogyott, minthogy le tudtam volna fotózni, Pepinke (nagyfiam) tüntette el mind egy szálig, mert ő húst sose...