2012. július 21.

100

Hihetetlen, de eljutottam a 100. bejegyzésig. Ünnep ez a mai, ilyen szempontból is.

Ma jutalomnapunk volt P-vel, a kéthetes szabadság lezárásaként nagymama bevállalta a gyerekeket, és kaptunk egy szabadnapot, vagy legalábbis pár órát. Szerettünk volna túrázni, de a vágyott cél megközelíthetetlen volt az eső miatt.

Az esőradar kémlelése után délnek indultunk, és Balatonfüreden kötöttünk ki. Ezt a meglepetést... ha nem Kőszegen élnénk, és a munkám nem kötne erre a vidékre, biztosan a Balatonfüred-Kékkút tengelyen laknék valahol. A második legjobb hely az országban :)
Jó irányba indultunk, kellemes, napos időnk volt, és gasztro-ügyileg sem panaszkodhattunk. Ebédeltünk egy igazán jót a Borcsában és nem maradhatott el a Bergmann cukrászda világbajnok krémese sem. Legalább egyszer meg kell kóstolnotok, komolyan. Az ország legjobbja a műfajban, kedvencem a főiskolás évek óta.



Nem vagyok önző ember (na jó, csak egy kicsit :)), legalábbis szeretem, ha más is örül, és arra gondoltam, közületek valakivel megosztanám ezt az élményt.

Jubileumi a bejegyzés, jó ok tehát a játékra.
Mivel sajnos magam még nem tudok ilyen remeket előállítani, a következőre gondoltam: ha hagysz egy kommentet itt a bejegyzés végén a következő egy hétben, esélyes vagy egy Bergmann-cukrászdai meghívásra Győrben vagy Balatonfüreden. 
Természetesen valami sk-csomagocskát is kap a bátor jelentkező, aki

a.) hajlandó velem találkozni :)
b.) vállalja, hogy az általa választott cukrászdáig eljut
c.) jóban van Fortunával, és nyer a mini-játékon.

Jelentkezési határidő tehát 2012. július 28. éjfél, a meghívás dátumát a nyertessel emailben egyeztetem (kérlek, ha nem google-fiókkal jelentkezel, add meg a mailcímedet a kapcsolatfelvételhez).

Köszönöm, hogy itt vagytok!