2016. december 31.

Goodbye 2016. Hello, 2017!

Énblogom továbbra sincs, ezért itt kérek helyet ezeknek a számomra fontos soroknak.
Kevés mozgalmasabb, változásokban, fordulatokban gazdagabb évem volt, mint az idei- azaz 2016.
Évértékelőt magamban évek óta tartok, az utóbbi időszakban két remek segítségem is van: az egyik az Éviránytű füzet. A másik, melyet tavaly kezdtem el, a kis képkollázs, amit egyrészt közzéteszek, másrészt háttérképként állítom be magamnak, hogy napról napra előttem legyenek a vágyott célok.

A 2016-os kollázs a mérlegen


Az egyik fő célom idén a több sport volt, ezt jelképezte a kis futós táblácska. Bár sokig csak vágyálom volt, vettem ősszel egy futócipőt, és büszkén mondhatom, teljes a siker. Túl vagyok 12 hét kitartó gyakorláson, és az első 10 km-es meneten. Ennél is jobb hír, hogy a térdem még bírja, és a mindennapok részévé vált a sport. Több, mint 500 km-t gyalogoltunk le különféle teljesítménytúrákon, biciklivel nagyjából 1000 km út van mögöttem.
A KitchenAid és a konyha együtt jelképezte a blogolást- sajnos a minőségi konyhagép-csere mellett sem az aktív posztolás, sem a konyhafelújítás nem jött még el, de utóbbi nem is égetően szükséges. Nagyon bánatos nem vagyok miattuk, próbálom a jövőben a havi bejelentkezést betervezni.
Nem lett autóm és a salzburgi Ikarusba sem jutottam el (ez kettős szándék volt, egy gasztro és egy repülés-kattanásos páros közös vágya) - ezeket sem bánom, szívből mondva. Életemben először utasszállítón repülhettem, ráadásul kétszer is, illetve részem volt egy jó kis szülinapi kisgépes repülésben, így ez a vágyálom kipipálva :) Gasztrofronton felfedeztünk két remek helyet, egyik a Kővirág Köveskálon, másik a balatonfüredi Sparhelt, illetve eljuthattunk a híres Anyukám Mondta étterembe, Encsre is- gasztroügyileg tehát jól sikerült az év.
Lett Mywalit táskám, és ami a bónuszok bónusza, Luccában vehettem meg, álmaim toszkán városában, ahová holnap odaköltöznék, ha lehetőségem nyílna rá.
Idén, immár ötödször voltunk Cesky Krumlovban, ráadásul remek társaságban, így ez a pont is pipa. A többi tétel (Litvánia és a kert rendbetétele) amúgy is hosszabb távú álmok, cseppet sem bánkódom, hogy másfele fordult az évszekér. Cserébe eljuthattam Spanyolországba, terveken felül egy fantasztikus hétre, Barcelona környékét jártuk be. 
Ugyan a kis lakóautós nyaralás nem jött össze, de a családi tarcali kikapcsolódás mellé fantasztikus szülinapi ajándékot kaptam: egy éjjel a szabad ég alatt aludhattam a természetben- életre szóló élmény volt! Ilyen ez, amikor a valóság felülírja az álmokat :)
Szintén terveken felül, de cseppet sem bánva munkahelyet váltottam ősszel- magam számára is váratlanul jött, de véletlenek nincsenek, így kellett lennie: jól :)
Számos értékes embert ismerhettem meg, sajnos veszítettem is idén, de a találkozások mindegyike gyarapított, és remélem, hogy akiknek még dolguk van velem, maradnak, és gazdagíthatjuk egymás életét (igen, kedves blogolvasó, te is része vagy ennek a kis körnek).

Lássuk, hogy szeretném alakítani a következő évet? Legyen benne sok utazás, elegendő családi program, erdőjárás, fejlődés, sport, és természetesen több konyhában töltött idő.


Boldog új esztendőt, gazdag terveket, jó szelet és hitet az utatokban! Köszönöm, hogy itt vagytok!